Thursday, March 21, 2013

SPM

Assalammualaikum..
okay.. harini 21 mac 2013 bersamaan hari khamis,,,
result SPM sudah keluar.. pagi td.. dkat kelas td.. aku pulak yg berdebar + cuak.. padahal bukan aku yg ambil result SPM.. tp cousin-2 aku.. 4 org brmula dari "Na"
sorng llaki dan 3 org wanita..
n
congrats tu akak-2 senior saya yg cemerlang..
to kak najiah.. CONGRATULATION again.. again.. n again..
fifi jeles dgn akak la.. nk berjaya mcm akak jugak.. TAHNIAH okay..
huhuhu.. mcm mane la giliran aku???
Ya Allah.. permudahkan la segala urusan ku.. amiin...
okay.. okay.. study smart.. not study hard.. kena fokus dkat semue subjek.. tahun ni.. calon SPM 2013 diwajibkan LULUS Bahasa Malaysia dan ade lagi satu tambahan iaitu SEJARAH..
Gagal sejarah.. x dpt sijil SPM.. then wajib ambil muet x silap.. yg tu aku x sure lg.. tp teacher dh bnyk kali habaq kat kami dh.. muet wajib skarang ni.. wow.. oh no...! my english low.. how can I??
hurm... grammar la yg paling lemah.. ni yg kena baiki balik kelemahan aku ni..

actually,, aku kena ambil tusyen private punye la.. klau ade mmbe dkat sbelah.. aku x fokus.. x tau nape.. agak susah skit nk blajar.. lagi-2 klau kelas bising.. tp klau senyap je x boleh jugak.. dh konpem-2 haku mengantuk.. n aku kena ambil cikgu yg aku boleh rapat dgn die.. jd aku x de la ade masalah "malu bertanya" dkat ckgu tu.. huhuhu..