Sunday, March 17, 2013

New Post 2013

Assalammualaikum,,
sudah lame x update blog ni kan?? hehehe..
busy lorh.. calon SPM la kate kan...
skarang dpt update sbb dh dpt notebook..
my own notebook.. so,, xde la nk berebut lappy ngn diorng lagi..
nk update gne phone tu x boleh pulak.. ntah ape yg x kne nye.. klau phone nokia lame boleh je.. ni phone galaxy young x boleh.. nmpak sgt tu phone jenis lame lebih bagus dari baru..
okay-2.. malas nk mmbebel dkat sni.. kang mleret-leret plak.. hehehe..

2013..!!
harini 17 MAC 2013..
cuak nye.. SPM semakin menghampiri.. dup.. dap.. dup.. dap.. dup.. dap..
aku target lulus je untk ujian-2 kecil ni.. klau semue dh lulus.. baru aku target untk naikkn kredit..
Insya-Allah boleh.. amiin.. doakan kejayaan aku yeah.. -TQ-
ujian mac ni Ahamdulillah.. yg x pernah LULUS (Akaun) .. skarang dh melepasi target.. cume AddMath je x tau lepasi target atau x.. sbb ckgu x bg result paper lagi... tp subjek tu agak payah la nk lulus sbb aku ni memng kureng skit bab nombor ni.. otak akn blank scare tibe-tibe klau pandang nombor..
n one more think.. subjek Science, Matematik ditukarkan dlm bahase Melayu.. Ya Allah,, sudah 9 tahun aku belajar subjek tu dlm bahase English.. ttbe tukar pulak.. mau tingtong kpale ni.. first memng blurr.. lagi-2 subjek science.. yg mane satu costant.. variable.. respond.. ttbe tukar dimalarkan.. bergerak balas.. memng serious otak x dpt brgerak.. tp sudah setahun biase kan diri.. lame-2 okay.. cume time nk jwb ambil mase 20 minit untk fikir padahal jwpn dh trsusun dlm otak.. cume x tau nk letak jwpn tu kat mane.. hehehe..
tp ckgu kate.. masuk U nnt.. subjek AKAUN,, ADDMATH,, EKONOMI (xsure) dlm bahase ENGLISH..
pulok dah... x faham aku... hurm..