Sunday, March 17, 2013

january ~ mac 2013

Assalammualaikum
awal tahun 2013 ni mcm-2 brlaku..



  • sudah 5 tahun bersekolah di SMK SAAS..
  • calon SPM 2013 (itupon klau sempat)
  • senior SAAS.. (ecececeh.. senior konon.. badan still maintain kecik) >.<,
  • tiada lagi M4S..(Mangsa "Suke" Suke-suke Sahaja)
  • dh x obses pd k-pop n korean since last year.. kureng minat.. (bagus x?? bagus x??)
  • kelas tukar but still kelas bwh.. tiada tangga.. still dekat dgn kantin.. malah lebih dekat berbanding kelas tahun lepas..
  • bendahari pingpong (ini semuaa eija punya angkara)
  • timbalan pengerusi bg kelab ICTL..
  • Ahli Biasa bagi Unit Puteri Islam (PPIM)
  • Ahli Biase bg rumah sukan BIRU..
  • AJK pndidikan agama dan sivik bg kelas 5 Fikrah
  • single.. no couple this year.. study.. study..
  • start tusyen dkat PTM, KAJANG (sabtu n selasa)
  • hari selasa pegi tusyen dgn fau, eija n eiqa.. ayah ambil di skolah.. TERIMA KASIH AYAH..!!
  • hari pertame sekolah dibuka aku x hadir sbb ade date dgn doc di hosp serdang..
  • berlaku nye kemalangan depan mate.. motor and kereta.. Astaghfirullah..
  • abng bestie (18tahun) pulang ke rahmatullah pd 11 Feb 2013.. Al-fatihah buat arwah abg mohammad syuhairie
  • dan semalam 16 Mac 2013.. seorg lagi senior SAAS (18tahun) pulang ke rahmatullah.. Al-fatihah buat arwah abg khairul anuar.
sumber : utusan online.. printscreen..
Al-fatihah..
  • ujian mac..
  • ribut smpai pintu kelas tercabut.. hehehe
  • kipas baru mari.. (yeah..!! x panas dh..)
  • brlakunye perselisihan faham dgn bestie tp skejap je.. lpas tu ok balik.. hehehe...
  • Ferrero Rocher.. (trademark persahabatan kami..syafinaz n syuhada = bestie's)
sumber : Incik Google
  • Akaun x pnah LULUS skarang dh LULUS even markah atas pagar je..
  • pretest ekonomi
  • ustazah x bg aku masuk kawad sbb ktinggian x ckup... (perghh.. terbaik la ustazah..)
  • panjat buaian..
  • pndengar masalah kawan..
  • jd kaunselor untk kwn.. (tp.. untk dri sndri??)
  • mule meminati haiwan buas terutama skali ular since last year.. even x prnah sentuh..
sumber : Incik Google.. aku printscreen kan.. hehehe..
  • ingin masuk tomoi tetapi tomoi x trbuke untk wanita..
  • kulit sensitif dgn bahan kimia..
  • wechat wif bestie.. gile-gile skit.. bnyak main emoticon.. luah prasaan mlalui wechat pon boleh..
  • gile-gile dgn fau di pasar n anywhere..
  • saya sayang kawan saya.. (eh??!)
  • got notebook HP Mini
sumber : Incik Google.
  • dlm kelas dh x duduk bertige lagi mcm tahun lepas.. aku duduk dgn amirah izazi..
  • gelaran "memey senget" aku hadiahkan buat memey kawan aku (nor izrinda).. heehee.. jgn marah mey..
  • rehat dgn memey n una @ dgn fau,, shera ank lan,, eiqa n eija.. (rindu nk rehat dgn mok mcm thun lpas..)
  • kini.. adek aku adalah junior aku di sekolah..
  • still mcm tahun lepas tp tahun ni aku dpt kawal diri aku.. no silent anymore.. still becok even ade masalah..
  • still berkepit dgn "DEAR DIARIES" yg brwarne merah pd tahun ni..
  • setiap hari mesti amalkan ayat kursi..
  • kerap dgr azan walaupon blum masuk waktu..
  • kerap mimpi ular..
  • kerap mimpi yg aku dipinggirkan =.="


panjang dan merepek?? abaikan.. hehehe..