Friday, March 22, 2013

Astaghfirullahal'azim..

Assalammualaikum,,
Astaghfirullahal'azim..
pagi td dkat sekolah.. classmate aku sebok cot cet cot cet pasal satu video ni..
then,, aku tringin nk tgok video tu.. n kebetulan classmate aku (una) bwk phone..
die tunjuk kat aku video tu..
Allahuakbar..
x sanggup aku tgok.. nk mnangis pon ade.. smpai tuannye phone tu peluk bahu aku.. aku terase tgn die menggigil.. kejamnye mereka.. sanggup mereka bunuh org mcm tu.. kalau ye pon.. jgn la seksa..
seriously.. aku seram tgok video-2 mcm tu dari video hantu..
video tu berkenaan seorg anggota polis dipotong jarinye dan disembelih oleh pemberontak yg berlaku di Lahad Datu baru-2 ini.. Innalillahiwainnailaihirajiun..
dlm video tu.. aku dgr bunyi tembakan.. mungkin time tu mereka tgah berperang...
aku x tau cerite sebenar.. jd aku xnk cerite panjang..
bayang kan jikalau keluarga arwah melihat video itu.. Allahuakbar.. aku x dpt bayang kan.. mesti pedih.. pilu hati melihatnye..
arwah mati syahid kerana berjuang mmpertahankan negara.. Al-fatihah buat arwah.. Takziah juge buat keluarge arwah..