Monday, March 25, 2013

mimpi

Assalammualaikum,,,
hehehe.. semalam aku ade cite pasal mimpi aku ken... alarh.. pasal mimpi tu..
kalau x tau {klik sini}..


haa.. dh tau kan.. okay.. ni nk cite pasal malam tadi pulak.. aku still mimpi pasal ular.. tp kali ni ular tu bukan warne silver + putih lagi.. warne hitam pon x.. tp warne MERAH + ke-ORENan sikit dan ular tu bercahaya.. situasinye.. time tu ade sorang guru lelaki pakai baju T n tracksuit.. n ade seorg ustazah maybe.. sbb time tu aku pakai baju PPIM (Puteri Islam) n ade sorang pelajar llaki.. aku sandar dekat palang besi.. belakang aku sungai.. air die dh mcm teh tarik mamak dh.. hehehe.. okay sambung.. time aku perhatikan ckgu llaki tu (aku x knal sape) tgah bg advise skit dkat pelajar llaki tu.. aku perasan ular tu dtg ke arah ckgu.. aku mnjerit la "cikgu..!! ular..!!" 
tp aku just tunjuk gune jari telunjuk dan menjerit tanpe berganjak seinci pon.. aku tgok ckgu tu kena patuk ular 3 kali before lalu dkat sebelah aku then masuk dlm air.. ular tu pandang aku dulu before masuk dlm sungai air teh tarik tu.. die mcm jeling kat aku pon ade jgak.. aku pon ape lagi.. balas la balik pandangan ular tu.. tp ular tu x sentuh or patuk aku pon.. aku pulak bukan nye nk cabut lari.. still stay bersandar dkat palang besi tu.. n ckgu mengerang kesakitan.. time aku nk lari dkat ckgu tu baru la aku tersedar dari mimpi..

maknenye?? aku x tau ape makne mimpi ni.. hanye ALLAH s.w.t shj yg tahu hikmah disebaliknye.. n aku x tau la mimpi harini still berkenaan ular or x.. mungkin mimpi tu mainan tido.. atau syaiton yg mahu mengacau hamba Allah yg lemah ini... Wallahualam la kan..
smpai disini saje la ye.. hehehe.. buhbye.. Assalammualaikum..