Wednesday, April 16, 2014

boring. . . ext : novels

Assalammualaikum Dear Blogger..
psst.. bosan kan blog aku nih?? x sntiase up to date (update)..
sbb aku jarang bukak notebook hp mini ni.. heheheee...
x tau nk post ape.. ceh.. klau aku jd reader blog ni.. msti aku akn cakap..
"bosan gile blog ni.. x pandai mengarang ke ape??" HA HA HA
so boring.. aku tgah bosan sebnarnye ni.. sbb ambil cuti separuh hari.. demam punye pasal.. masuk harini dh 5 hari aku demam.. tahun ni paling kerap aku demam.. dlm sebulan msti ade demam... klau x larat sgt baru aku inform ibu yg aku ni demam.. baru ibu akan pakse aku makan ubat.. hahahaa..
kalau x?? jgn harap lah wey.. slagi masih boleh tahan.. aku tahan.. x de nye aku nk inform ibu sbb xnak makan ubat.. terukkan?? org takut pegi klinik sbb takut jarum.. aku pulak suke kan jarum.. injection xpe.. tp jgn bagi ubat.. memng x lah aku nk makan balik dari klinik.. makan sebiji due biji buat syarat je utk kaburkan mate parents.. ceh.. anak jenis ape lah aku ni kan?? hahahaa.. so topic today adalah boring sbb aku tgah bosan skarang..


I like novels.. x sabar nak baca novel yg munirah buat.. katenye heroin die aku.. ceh perasan.. tp name yg aku bg likes hero tu semue name yg pnah dtg dlm mimpi aku bbrape tahun lepas.. mimpi yg aku rase x logic.. mimpi secare berturut slame setahun... heheheheee...