Thursday, March 6, 2014

fever

Assalammualaikum w.b.t

hehe.. DB (dear blogger).. harini aku cuti.. ambil cuti sakit.. kelmarin cuti separuh hari.. smalam ambil cuti.. harini pon ambil cuti gak.. huhuhuu.. demam.. sakit kepale.. mcm mane lah ckgu siti handle ank murid aku slame 2 harini.. duduk rumah agak sedikit bosan.. x tau nk buat ape.. hehehee...
nak dgr cite x?? pagi td kan.. kepale buat hal.. jd pegi la dapur nak mkn panadol.. bile mkn ubat tu rase lain mcm je.. berangin.. panadol berangin ke?? x kan?? jadi tanye la ibu.. panadol ni elok lagi ke dh basi??? ibu kate tu bukan panadol... then ibu pegi ambil panadol bg kat aku.. alahai.. ntah ubat ape la yg aku telan td.. aku x nak ambil tahu...hope xde effect kat aku nnt...
demam.. ibu kate ptg ni kne gak pegi klinik.. sbb takut denggi.. ye la kan.. skrg kan musim demam denggi... huhuu.. okay lah.. stakat ni je dpt on komputer.. badan rase lemah.. kpale jgn ckp la.. brdenyut die.. sakit nye.. memng terbaik lah kan.. rase mcm nak hantuk kpale kat dinding pon ade jugak.. ok bye.. assalammualaikum...

-smiley-